Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Smutna Historia !

Smutna Historia !

'' Smutna Historia ... O dziewczynie i chłopaku, których miłość połączyła dopiero po śmierci ...''

Było ciepło. Promienie słońca grzały jak nigdy. Nikt nie przypuszczał, że w tym dniu mogło się coś stać. A jednak te dni miały coś w sobie pięknego i miłego. A w tym słoneczna miłość. Rankiem ON szybko uporał się ze sprzątaniem. 
Na godzine 16:00 był juz gotowy do wyjścia. Umuwił się z NIĄ. Chodził z NIĄ ponad rok. Nie mógł bez niej żyć ... Był umuwiony koło kawiarni. Gdy przyszła powitał ją serdecznym pocałunkiem ... Zaproponowała mu spacer. Zgodził się. Spacerowali po parku rozmawiali, żartowali. Byli sobą tak zajęci, że nie zauważyli jak robi się ciemno ...

Dziewczyna-nie wiem jak ci to powiedziec, ale ja Cię kocham.  

Chłopak-Ja też Cię kocham- powiedział i przytulił się do niej ....

Chłopak-Kocham Cię moja najdroższa. Jesteś tylko moja nikogo więcej.

To było piękne. Spotykali się często. Zaczeła Go unikac . ON udawał, że to nieprawda. Kochał ją i to go oślepiło. Widział, że już ma innego. Była wtedy tak jakiej nie chciał znać. Któregoś dani spotkali się na ulicy. 

 Dziewczyna-Cześć-powiedział.

Odpowiedział jej, ale głos jego drzał. Zrozumiała, że ON wie o wszystkim. Bał się jakby zrobiła coś złego. 

Chłopak-Nie jestem tak jak o mnie myślisz. Kocham Cię  i chcę abyś była szczęśliwa, ale Ty tego nie chcesz. Niszczysz siebie i swoich przyjaciól, bo wierzysz tylko w siebie-mówił drzącym głosem.

Nie rozumiała jego słów. Chciał coś powiedzieć, ale z jego oczu płyneły łzy. I tak się rozstali ... Kiedyś był wiecznie wesoły dlatego nazywali go chłopakiem radości, a teraz to chłopak smutku... 

Kolega-Co ci jest ? Niechciał powiedziec.

Chłopak-I tak mi nie pomożecie. Jestem w krainie smutku i tam pozostane...

Poraz pierwszy widzieliśmy jego łzy. Kiedy wracaliśmy z zabawy... Zaprosił na do siebie. Położył się na tapczanie i zaczoł mówićo róznych sprawach. Nagle chwycił sie za kark i zaczoł jęczeć. Szybko zawiadomiliśmy pogotowie. Lekarz stwierdził atak serca z wyczerpania. Bedzie żył jeszcze jeden dzień. Siedzieliśmy przy nim cały czas. Odzyskał przytomność. Pierwsze słowa wypowiedziane przez... to prosił abym został tylka tylko ja. gdy wszyscy wyszli długo rozmawiał o Niej.

Chłopak-Dzisiaj odejde z tego świata... bede miał 18 lat ... Nie mógł mówić. Wymawiał tylko końcówki. Nie wiem czy z bólu czy dlatego ż emusiał ODEJŚĆ- ale raczej z obu przyczyn. Pozdrów Go ode mnie. Nie zapomnij powiedzieć, że życie jest piękne i nikt go nie przełamie nawet moje łzy. Powiedział jeszcze dwa zdania. Nie gońcie go za to, gdy bedzie Mu Zle pomóżcie Mu. Prosze Was. Do pokoju weszli wszyscy... Mówił dalej. Mam 18 lat i trudno mi odejść tak daleko. Czy tak musi być? Jego łzy lały się  po policzku na poduszkę. Przełamałem wiele przeszkód, ale teraz jest ostatnia i najtrudniejsza. Odchodze od was już na zawsze nie zobaczymy się już nigdy, ale pamiętajcie że kiedyś byłem pełen radości, a teraz jej nie mam. Gdy będe miał 20 lat powiedz jej niech położy na mój grób biale gozdziki i nie mówcie o niczym więcej. Czuje że mnie coś ciągnie. Mamo kochan czy ja komuś zrobiłem krzywdę? Tato kochany czy ja musze od was odejść? Ja chce żyć razem z wami. Nie chce umierać. Trzymał kurczowo moją ręke. Płakał z bólu. Nagle puścił mnie i rzekł:

Niestety, ale zapomnijcie o mnie. Nie martwcie sie kochani. Życie sie wam ułoży. Życze wam szczęścia kochani,szkoda,że nie mogę się pożegnać Z ... Ona jest teraz daleko, ale to dobrze teraz na pewno pocałowała Swojego  Chłopaka, tak jak Mnie przed paromamiesiącami. Żegnaj... Żegnajcie kochani i ja zawsze będe o was pamiętać. Zegnaj....O- nie skończył. Umarł o 24:00 .

 W tym dniu skończył 18 lat. Przyjechałam do domu w drodze spotkałam .... Była wesoła jak zawsze. 

Dziewczyna-Co jest? Wyglądasz jakbyś nie spała całą noc- spyała.

Odpowiedziałam Jej- Dokąd idziesz?

Dziewczyna- Do kolegi.

Odpowiedziałm Jej- Co robiłaś o 24:00 ? Byłaś z chłopakiem i całowałaś Go o tej porze ?- Była zdziwiona !

Dziewczyna- Skad o tym wiesz? Dziwiłam sie z kąd o tym Wiedziała.

Odpowiedziłam Jej-A masz pozdrowienia od NIEGO ...

Dziewczyna- A dawno Go nie widziąłm pozdró Go.

Odpowiedziałm Jej- Zapózno mogłaś to zrobic wcześniej, mnije by cierpiał.

Dziewczyna-A co sie stało zachorował ?

Odpowiedziałm Jej- A żeby tlko cieszyłabym sie razem z Tobą. Ale niestety zachorował, a Ty go ZABIŁAŚ. Powoli wyłamywałaś Mu ręce, nogi i wkońcu zostało tylko serce. Lecz Ty jesteś zbyt skąpa.  Zabrałaś Mu wszystko. Zniszczyłaś i zostawiłaś tylko wspomnienia. 

Widzialm jak nie chciał odejść.... Chciał żyć. Wiesz jaki był ten tak Go nienawidziłaś.

Dziewczyna-Powiedziął co sie stało? Chyba nie chcesz powiedzieć, że.... Umarł.

Odpowiedziałam Jej-Tak.... Umarł. Jedna prośba do Ciebie to masz położyć białe gozdziki na jego grobie  gdy będzi miał 20 lat. Pierwszy raz zobaczyłąm w jej oczach łzy. Płakał jak dziecko, ale zebrał sie szybko i pojechała do NIEGO ....

Wpadła do mieszkania i ujrzała zwłoki  chłopak w czarnym ślubnym garniturze. teraz był uśmiechnięty. Uklekła koło Niego i pocałowała go. Teraz kiedy nie żył pokochał Go bardziej, ale było za pózno... 

Dziewczyna-Kocham Cię-krzykneła kilka razy. Słyszysz ? Kocham Cię !!! Było cicho. Ust jej drrzały. Płakał cichym głosem.

Matka-Nie płacz. Wstań... Nie żyje. Zaponij o NIM. ON cię nie słyszy ...

Dziewczyna-Nie ja pójdę za NIM. Wzieła nóż i przebła sobie serce. Upadła koło zwłok chłopaka. Wokół NICH rozlała się Krew.

Teraz łaczy ich prawdziwa MIŁOŚĆ ! 

 

Głosuj (1)

Girl666 03:19:27 30/08/2010 [Powrót] Komentuj



Hey!
Czytałam twoją historie jestem pod wrażeniem, nie wiem ile asz lat ale piszesz ciekawie i wcigająco ;)
Chciałabym żebyś napisal więcej histori ;)
Z miła chęcią znajde dla nich czas ;)
Wiktoria 22:40:46 30/08/2010
public61988.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.242.36

Zajebiste ;)
Czekam na nastepne historie !!!
xdd 22:37:54 30/08/2010
public61988.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.242.36

Popieram że jest to przepiękna historia i też gdy to czytałam płakałam ...
Thex ;***
KarmelowaLaka 22:36:51 30/08/2010
public61988.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.242.36

Samotność to coś najgorszego !!
Ta historia jest niesamowita ...
Emili 22:33:30 30/08/2010
public61988.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.242.36

Śliczne to było !
Jak to czytałam noramlnie łzy płyneły mi po policzkach ^^
Strasznie Ci Dziękuj ;*
Izuśśś 22:31:53 30/08/2010
public61988.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.242.36

Swietne piękne zarazem smutne na doła czy coś Polecam do przeczytania wszystkim !
Amy xdd 14:47:02 30/08/2010
public56334.xdsl.centertel.pl | brak www IP: 79.163.220.14

strasznie smutne. ale piekne.
bez podpisu 14:41:02 30/08/2010
zalogowany | http://une.impasse.wjo.pl/ IP: zalogowany









Strona Główna

Zajrzało:2206

Księga Gości (0)
Dodaj do Księgi




Dodaj do Ulubionych

dziewczynawrozowymszalu


Archiwum
2010
Sierpień


Ulubieni



Linki i stronki